Skip to the content Skip to the main menu

ROBERT LÅNGSTRÖM

Journalistik & kommunikation. Strategi, koncept och storytelling.

  • Kontakt
  • Om mig
  • Saker jag gjort

Om mig

Journalist, redaktör och konceptutvecklare med förkärlek för psykologi, innovation, teknik, sport och populärkultur.

Sök

Kategorier

  • Artiklar (78)
  • Blogg (74)
  • Krönikor (22)
  • Övrigt (1)

Hett

Artiklar Blogg content marketing data design direktmarknadsföring DM dm-magasinet du&co e-handel entreprenör film företagande företagare företagaren google guldbladet hållbarhet industri innovation it jobba hemifrån Krönikor Magasin marknadsföring microsoft millennials mode musik native advertising nördar obama posten postnord psykologi reklam spoon sportfack Svenska Designpriset teknik test tibnor tv usa yahoo

I arkivet

Log in

  • Log in
  • Entries feed
  • Comments feed
  • WordPress.org

Journalistik & kommunikation. Strategi, koncept och storytelling.

  • Kontakt
  • Om mig
  • Saker jag gjort

Om mig

Journalist, redaktör och konceptutvecklare med förkärlek för psykologi, innovation, teknik, sport och populärkultur.

Sök

Kategorier

  • Artiklar (78)
  • Blogg (74)
  • Krönikor (22)
  • Övrigt (1)

Hett

Artiklar Blogg content marketing data design direktmarknadsföring DM dm-magasinet du&co e-handel entreprenör film företagande företagare företagaren google guldbladet hållbarhet industri innovation it jobba hemifrån Krönikor Magasin marknadsföring microsoft millennials mode musik native advertising nördar obama posten postnord psykologi reklam spoon sportfack Svenska Designpriset teknik test tibnor tv usa yahoo

I arkivet

Log in

  • Log in
  • Entries feed
  • Comments feed
  • WordPress.org

Vad händer om vi gör tvärtom?

Under 2011 fick Reklamombudsmannen i tusen anmälningar om könsdiskriminerande reklam. Varför?

DM-magasinet nummer 4/2012 berättar bland annat om manligt och kvinnligt inom marknadsföringen, om beteendet du inte kände till samt den glömda kanalen.

Omslagsfoto av Simon Cederquist.

Läs numret här.

  • Posted in Blogg
  • Tagged with DM, kön, marknadsföring, posten, reklam
Previous post: Färg och orakel Next post: Industrins nytänkare

Related Posts

En explosion av färger

Fallback image

1983: Bäst just nu, enligt mig då

Den totala guiden är nu online

Fallback image

Nya DM-magasinet

Theme by Anders Norén