ROBERT LÅNGSTRÖM

Journalistik, storytelling och content marketing

Month: April 2018

Varför intervjuades Zara Larsson i en Volkswagen?

Ja, svaret på det – och mycket mer – finner ni i vårens säsong av native på Dagens Media. Vi är igång sedan ett par månader och en av huvudingredienserna är vår nya målgruppsguide: Den Perfekta Målgruppen.

Jag satte ihop en trailer om guiden nedan:

Ett litet e-steg för människan, men ett jättekliv för reklamen

2018 års första DM-magasin är här. Temat är e-handeln och hur den förändrar marknadsföringen. Dessutom startar vi en ny stor guide om målgruppsanalys.

Omslagsfoto av Clement Morin, Evelina Carborn och Samuel Unéus. Illustration av Robert Hilmersson. Formgivning som vanligt av Erik Westin. Temat skrivet av Karin Aase och nya målgruppsguiden av Alfred Holmgren.

Dessutom härliga insatser av bland annat Mattias Andersson, Peter Johansson, Felicia Andreasson, Peder Gunnarsson, Karin Nilsson, Lina Forsström och Gabriel Liljevall.

Powered by WordPress & Theme by Anders Norén